۲۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۵

امام جمعه اهرم:

فعالیت‌های علمی و پژوهشی در تنگستان تقویت شود

فعالیت‌های علمی و پژوهشی در تنگستان تقویت شود

بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: طبق بیانیه گام دوم انقلاب آشکار ترین وسیله‌ی عزت و قدرت یک کشور علم و پژوهش است و دانش آموزان باید در راستای علم و پژوهش گام بردارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش تنگستان عنوان کرد: یکی از مهمترین و مؤثرترین نهادهای اجتماعی، نهاد آموزش و پرورش است که مسئولیت پرورش کودکان، نوجوانان، جوانان، انتخاب و انتقال عناصر فرهنگی را به نسل نو خاسته برعهده دارد.

امام جمعه اهرم افزود: در چنین نهاد گسترده‌ای، استفاده از تجارب صاحبنظران و دست اندر کاران تعلیم و تربیت و تشکیل شوراهای مختلف برای اتخاذ تصمیم‌های بایسته و شایسته کاملاً ضرورت دارد.

وی تصریح کرد: یک رویکرد علمی خوب و ارزشمند در شهرستان با حمایت و پشتیبانی همه مجموعه‌ها اتفاق افتاده که ثمره آن موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری سال جاری بوده است.

وی با اشاره به موفقیت پژوهش سرای تنگستان در کسب رتبه اول استانی ادامه داد: جایگاه علم و پژوهش جایگاهی است که خداوند در وجود انسان قرار داده است.

پهلوزاده یاد آور شد: طبق بیانیه گام دوم انقلاب آشکار ترین وسیله عزت و قدرت یک کشور علم و پژوهش است و دانش آموزان باید در راستای علم و پژوهش گام بردارند.

کد خبر 6259334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha